Sponsor worden

Per 2016 kent Bergen een nieuwe voetbalvereniging. BSV en vvBerdos zijn gefuseerd tot vvBergen. Deze fusievereniging speelt op het volledig vernieuwde Sportpark ‘de Kiefthoek’ aan de Groeneweg 5 in Bergen.

De nieuwe fusievereniging is een van de grotere voetbalverenigingen in de regio Noord-Holland Noord.  Bij de start kon de accommodatie worden vernieuwd en beschikt de vereniging over twee moderne en geavanceerde kunstgrasvelden en twee gerenoveerde grasvelden.

vvBergen heeft ca. 700 leden (verdeeld over junioren, pupillen, mini-pupillen, meisjes, G-voetballers, kabouters, senioren, dames en heren en zaalvoetballers) en heeft daarmee een groot draagvlak onder de inwoners van dit fijne kustdorp.  De vereniging is zowel sportief als financieel gezond. Dit is mede te danken aan de meer dan 150 vrijwilligers, een grote groep sponsors, adverteerders en donateurs. Ook de ‘Vereniging Vrienden van de vvBergen’ en de Business Club spelen hierin een grote rol. Dankzij hun financiële extra’s worden bijzondere projecten mogelijk gemaakt.

Onze vereniging streeft vooral naar sport- en spelplezier voor de leden. Maar omdat sport en spel nu eenmaal leuker zijn als je wint, faciliteren we de leden op het hoogst mogelijke niveau en op alle mogelijke manieren. Er zijn professionele en gemotiveerde trainers en begeleiders en alle mogelijke middelen en faciliteiten. De nieuw- en verbouw stelde ons in staat de laatste landelijke normen op gebied van gezondheid, milieu en veiligheid als leidraad te nemen.

Wij willen ons complex voor elke doelgroep openstellen. Daarnaast wil het hoofdbestuur van vvBergen haar maatschappelijke bijdrage leveren op diverse vlakken.

Om als vereniging op alle fronten optimaal te presteren, zijn we in grote mate afhankelijk van externe financiële bronnen. In de sponsorcatalogus presenteren wij de mogelijkheden die onze vereniging te bieden heeft in de hoop u voor een sponsorschap te interesseren.

Door de extra inkomsten uit sponsoring kunnen wij:

• onze club op een zeer verantwoorde wijze besturen;
  • de maatschappelijke verantwoordelijkheid naar de (Bergense) gemeenschap ten volle uitdragen door een goede opvang van onze (jeugd)leden dankzij optimale sportfaciliteiten en bijbehorende accommodaties.

vvBergen biedt haar sponsors:

• ruime mogelijkheden voor sponsoractiviteiten;
  • een ontspannen sfeer waarin de mogelijkheden worden geboden in contact te treden met de mensen van en achter de voetbalvereniging, medesponsors, adverteerders, supporters en belangstellenden;
  • een uitstekend functionerend en betekenisvol netwerk van sporters, ouders en betrokkenen die bereikt en geactiveerd worden via bijeenkomsten/events, (social) media, nieuwsbrieven en een zeer goed bezochte en actuele website.

In de sponsorcatalogus geven wij u een uitgebreid overzicht van de mogelijkheden. Maar uiteraard staan we ook open voor andere ideeën, wensen en mogelijkheden. Wij vernemen graag als u daar behoefte aan heeft. En hopen van harte u in welke vorm dan ook als sponsor van onze vereniging te mogen begroeten.

Zie voor contactinfo de pagina “organisatie”, of bekijk hier de verschillende mogelijkheden in de sponsorcatalogus of de sponsormenukaart.