Spek de clubkas met Club is Koning sparen van Vomar

2 december 2021 15:00

In Bergen is geen vestiging van Vomar gevestigd. Er zijn toch nog wel wat leden en andere mensen die onze vereniging een warm hart toedragen die bij Vomar hun wekelijkse boodschappen doen. Voor deze mensen bestaat de mogelijkheid onze vereniging wekelijks ongemerkt te ondersteunen.

Jij kunt de kas van vvBergen eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart aan onze club te koppelen (clubcode is VVBE2021) en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te scannen bij de kassa. Dat kost jou helemaal niets en Vomar maakt elk kwartaal 0,5% van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

ALS JE WEKELIJKS VOOR 100 EURO AAN BOODSCHAPPEN DOET LEVERT DAT vvBergen
26 EURO PER KWARTAAL OP!

Heb je al een geregistreerd Klant-is-Koning kaart?

Spaar je al met een geregistreerde Klant-is-Koning kaart voor jezelf en wil je meesparen voor je club? Log dan in je online Klant-is-Koning kaart omgeving in en koppel je kaart aan jouw vereniging met de unieke Clubcode VVBE2021.

Heb je nog geen geregistreerde Klant-is-Koning kaart?

Haal dan snel een kaart in de Vomarwinkel of download de Vomar-app en registreer een Klant-is-Koning kaart. Bij het registeren kun je jouw kaart dan gelijk koppelen aan je club met de unieke Clubcode VVBE2021. Meer informatie over de Klant-is-Koning kaart vind je hier.

Omdat we in Bergen geen Vomarfiliaal hebben, hopen we dat onze leden en symphatisanten hun familie, vrienden en kennisen die wel regelmatig bij Vomar hun boodschappen doen, willen vragen hun Klant-is-Koning kaart te koppelen aan onze vereniging. Onze Clubcode is VVBE2021

Contentbanner-Club-is-Koning-1200x320px.jpg