Koedijk JO11-4 te sterk voor dapper vvBergen JO11-4

Koedijk JO11-4

10 maart 2018 10:00

Fris en fruitig ging vvBergen naar Alkmaar om het daar op te nemen tegen het plaatselijke team van Koedijk JO-11 4. De verdediging van coach Rodney luidt als volgt: de positie van keeper werd vervuld door Ethosha. Daarvoor op de positie van verdediger: Floor én Txetxu die, na even afwezig te zijn geweest, meteen zijn knallende comeback maakte op het veld.

Er was slechts een gat in het team: middenvelder Kiet, die vaak ervoor zorgt dat de bal over de vijandelijke verdediging heen vliegt, was afwezig. En dan heeft nu juist Rodney maar een aanvaller, namelijk Diede, opgesteld. Die hoge ballen hadden we echt wel nodig, want we kwamen nauwelijks in de eerste helft aan een aanval toe. En ondertussen, als ik zo met jullie zit te praten, heeft Koedijk alle tijd gehad om er een paar in te schieten. Nu 0-2.

Maar kijk daar! Een corner voor vvBergen! Misschien kunnen ze er wat van maken! Oeh! Wat zat dat dichtbij de 1-2! Woh! Weer een aanval van vvBergen. Ghalid schiet hem mooi naar Diede en die loopt nu richting de cornervlag en zet hem voor op Roemer die goed is meegelopen en........ ah jammer....... Roemer schiet over de bal heen! 'Maakt niet uit hoor, Roemer. Goed geprobeerd!'
En dan daarna komt er een aanval van Koedijk en met een spetterend schot wordt 3-0 in de rust geblazen.

Tweede helft
En vvBergen blijft strijden, rennen, vallen, opstaan en weer doorgaan. Ook na de goals van Koedijk blijven ze doorgaan met strijden. Ze geven alles, alles wat ze nog in zich hebben. Kas, Mats en Senne op het middenveld rennen tot ze erbij neervallen. Ondanks dat gestrijd is Koedijk toch sterker. De 6-0, 7-0, 8-0 en zelfs 9-0 tonen aan dat deze vereniging hier toch echt de sterkste is.

Laten we het niet ontkennen en lastig doen, laten we het erkennen en ervan leren! Zo komt er een einde aan de wedstrijd met dit goede gevoel.

Floor Belt