vvBergen Jo11-4 tegen Schagen Jo11-3

Schagen United JO11-3

24 maart 2018 10:30

Dit maal zijn we in Schagen om het daar op te nemen tegen het  Jo11-3. De wedstrijd begint slecht en in de eerste vijf minuten wordt er dan ook al best gescoord door Schagen. We kunnen het gewoon eerlijk zeggen:  de eerste vijf minuten gingen slecht.

Maar daarna kwam vvBergen in de wedstrijd met een mooie aanval die jammerlijk stuitte op de verdediging van Schagen. De eerste helft verloopt met veel kansen maar er zit zo te zien geen doelpunt in voor vvBergen. De coach Rodney had iets gezien: de koppeling tussen spits en verdediging (middenveld) liep niet zo soepel. Hij besloot om de verdedigers Kiet en Floor (rechtsback en centrale verdediger) in te zetten op het middenveld en dat liep uitstekend.

Van de opstelling 3-2-1 is 2-1-2-1 gemaakt. Met de terugschuivende én aanvallende middenvelders kwam het team weer op gang. Op het laatst een mooie aanval van Diede die er helaas niet inging.

Als we bij de volgende wedstrijd Kiet en Floor ook op het middenveld zetten, gaan we winnen!
Eindstand: 6-0.

Floor Belt