Mooi gelijkspel voor Bergen JO11-4

Nieuwe Niedorp JO11-3

7 april 2018 10:15

Yannick Hageman

Vandaag zijn de ''vvBergenaren'' eindelijk in het trouwe thuishonk. Dezelfde opstelling als vorige week gaat voor succes werken, ik weet het zeker! Paul én Rodney zijn aanwezig dus dubbele coaching.

Het is een mooi begin van de  wedstrijd. Het begint met een mooie aanval van Dide die er helaas niet inging. Daarna komt er een tegengoal! Aj,aj, aj, .....0-1. Maar daarna komt vvBergen terug met een mooie aanval. Een voorzet brengt Kiet aan de bal. Hij staat voor de goal en hij schiet! Net over....... Arrrrrrrrrg! Maar daarna nóg een kans en.... weer net over!!! Ze moeten het goal een stukje verhogen en dan scoort hij alles!

Er komt weer een kans voor Kiet! Die jongen zwemt in de kansen! Hij raakt hem goed hard en hij komt recht op de keeper af. De keeper kaatst hem terug en daar is dan Senne die goed is meegelopen! De keeper belandt op zijn zij (dit was natuurlijk allemaal een geplande actie van Kiet) en Senne schiet hem erin:  1-1!

Nu gaat het een aanval van Nieuwe Niedorp worden máár het komt goed met Textu in de verdedeging. Geen bal komt door de IRON DOOM van Mats en Textu! (Deze dus ook niet). En daarna komt ie dan: de doorbreker. Hij scoort......1-2!

Dan een mooie corner. Floor Belt schiet hem laag en dan schiet Diede hem erin! GOAL! 2-2!

Een aanval van Nieuwe Niedorp. Gaat hij er in? Nee! Ithosha houdt hem: de save van de wedstrijd!

En zo eindigt de wedstrijd in 2-2. In een mooi gelijkspel!

Groet,

Floor Belt