Bergen JO9-1 in leuke wedstrijd moeizaam langs KSV O9-1

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 02

14 oktober 2017 11:00

Luke Monsfort

De eerste helft verliep moeizaam voor vvBergen, maar toch werd gerust met een 3-2 voorsprong. Na de thee gingen de jongens er weer vol tegenaan. Wat is dat leuk om te zien! De jongens van JO9-1 weten elkaar al prima te vinden! Van Thijs naar Joep, vandaar naar Rocco: vol tegen de kruising!

Daarna de kansen voor Patrick, maar die had vandaag geen geluk. Met combinaties tussen Thijs, Rocco en Joep werd hij twee keer gezocht. Maar twee keer stond de keeper van KSV in de weg! De 4-2 kon echter niet uitblijven…. Uiteindelijk knalde Rocco de bal mooi in de verre hoek!

KSV liet niet ook niet onbetuigd, enkele uitbraken van de Kruisers werden door een uitstekende Milan op doel, Hicham, Pepijn, Rocco en Thijs met vereende krachten verijdeld. Milan tikte zelfs nog een prachtig schot van KSV uit de kruising! Wat een redding!

Maar vvBergen was de betere ploeg en creëerde de meeste kansen met goed combinatiespel en leuke solo acties. Rocco vond Thijs, die wist Pepijn te vinden, maar de paal stond in de weg! Kort daarop goochelde Joep de bal vrij en vond Pepijn vrij voor de keeper: mooi eroverheen voor de 5-2!

KSV gaf echter niet op en had eigenlijk ook nog een doelpunt verdiend. Uit een mooie knal van KSV spatte de bal uiteen op de lat!

Wat een leuke wedstrijd met een verdiende winnaar! Als jullie zo samen spelen is het een genot om te zien. Goed gedaan, jongens!

Hans Meurs, een ouder