Kantine Coördinator

Kantinecoördinator

Om alle diverse taken rondom de kantine goed te coördineren zijn we op zoek naar een kantinecoördinator. De coördinator stuurt aan, ondersteunt en is aanspreekpunt voor het bestuur, de vrijwilligers en leveranciers.

Binnen de kantinediensten wordt er gewerkt met veel medewerkers die ongeveer 6 keer per jaar in een vast team achter de bar staan en met een aantal kantinemedewerkers dat voor de continuïteit op vaste basis achter de bar staat.

De taken van de coördinator zijn:

• Opstellen van het rooster voor de zaterdag- en zondagdiensten en het versturen van de reminders;
  • Aanspreekpunt van kantine medewerkers;
  • Zo nodig ondersteunen tijdens drukke momenten en achter de bar tijdens trainingsdagen;
  • Toezien op het juist openen en sluiten van de kantine;
  • Mede werven van nieuwe vrijwilligers;
  • Eventueel beheer voorraad en inkoop (kan ook door iemand anders gedaan worden).