vvBergen tekent overeenkomst met Deventrade

5 februari 2022 9:45

Jelle Nuijens

Op vrijdag 28 januari bezocht een delegatie van onze vereniging het prachtige kantoor van Deventrade in Deventer.

Daar werden de handtekeningen gezet onder een overeenkomst voor de komende 4 seizoenen t/m de zomer van 2026. Deventrade zal in samenwerking met detailhandelaar Sporthuis Johan Jansen uit Heiloo van eigenaren Marc Niesten en Paul Zeeman onze vereniging voorzien van club-/presentatiekleding en sportmaterialen van de merken Stanno en Hummel en ballen van het merk Derbystar.

De andere (hoofd)reden van het bezoek was het design van het nieuwe unieke shirt, waarin vvBergen vanaf volgend seizoen gaat spelen.

Uit de hiervoor speciaal opgerichte projectgroep waren Dick Koning, Mireille Steinz-Snoodijk en Jim Robles aanwezig om de mogelijkheden en wensen te bespreken met clubvertegenwoordiger Jorn Kleine Schaars en de designer van Deventrade. In de komende weken worden de laatste details ingevuld en zal het shirt 'proefdruk' klaar zijn. Het bestuur is zeer benieuwd naar het eindresultaat!

Designteam.jpg

Staand v.l.n.r.: het designteam Dick Koning, Mireille Snoodijk-Steinz en Jim Robles.
Zittend v.l.n.r.: wnd. penningmeester Jelle Nuijens en Paul Zeeman (Sporthuis Johan Jansen).