Aanmelden nieuw lid

We verwelkomen u of uw kind graag als lid van vvBergen! U kunt u of uw kind aanmelden met onderstaand formulier. U krijgt van onze ledenadministratie een bevestiging van de aanmelding. Voordat u het formulier invult, willen wij graag uw aandacht vragen voor de contributiebetaling, het vrijwilligerswerk en de sponsoring.

Jeugdleden vanaf JO15 worden geacht enkele keren per seizoen een jeugdwedstrijd te leiden.

Contributie

• Als u zichzelf of uw kind aanmeldt voor aanvang van het seizoen, dan betaalt u de contributie voor een volledig seizoen, ook als u het lidmaatschap voortijdig (tijdens het seizoen) wilt beëindigen. Meer informatie over de contributiebedragen vindt u hier.
  • Als u zichzelf of uw kind aanmeldt na 1 november, wordt u gevraagd om een gedeelte van de jaarcontributie te voldoen. De contributie wordt dan door penningmeester pro rato vastgesteld.
  • NIKKI verzorgt (sinds maart 2022) de contributie-inning voor vvBergen.
    Meer informatie over NIKKI vindt u hier.
  • Als de betaling van de contributie niet op tijd is ontvangen, kan het bestuur het lidmaatschap opschorten waardoor u of uw kind niet speelgerechtigd is. De bijkomende incassokosten zullen bovenop de contributie in rekening worden gebracht.
  • Het opzeggen van het lidmaatschap voor het nieuwe seizoen dient vóór 15 mei plaats te vinden bij de ledenadministratie. Informatie over overschrijvingen van andere verenigingen, de spelerspas, het wijzigen van uw gegevens en de voorwaarden die van toepassing zijn bij het afmelden vindt u hier

Vrijwilligers

Om te kunnen voetballen zijn er veel vrijwilligers nodig. We hebben gelukkig al een groot aantal vrijwilligers die zich voor vvBergen willen inzetten.

Vrijwilligerstaken
Bij aanmelding wordt u gevraagd kenbaar te maken of u een van de vrijwilligerstaken wilt verrichten. Wij zijn van mening dat al onze leden en de ouders van onze jeugdleden een bescheiden bijdrage moeten leveren om de vereniging draaiende te houden.

Afkopen vrijwilligerstaken
Voor de ouders van jeugdleden die niet in staat zijn om een bescheiden vrijwilligerstaak uit te voeren, hebben we een afkoopregeling ingesteld. Hierbij zal een bescheiden bijdrage van 25 euro worden gevraagd. Dit bedrag zal worden aangewend om mensen in te huren die voor een kleine vrijwilligersvergoeding de openstaande taken uit zullen voeren.

Niet af te kopen taken
Om de continuïteit binnen onze vereniging te kunnen waarborgen, heeft het bestuur een aantal taken aangewezen die niet afgekocht kunnen worden. Leden zijn dus verplicht deze taken uit te voeren. Het gaat hier om taken die slechts enkele keren per seizoen uitgevoerd moeten worden en dus niet als erg belastend kunnen worden gezien.

Het gaat hier om de volgende taken:

• De jongens onder 15 tot en met de jongens onder 19 en meisjes onder 15 tot en met meisjes onder 20 worden aangewezen voor scheidsrechtersdiensten. Dit is onderdeel van de ons arbitrageplan. Ook leden van de seniorenselectie zullen aangewezen worden voor het verrichten van deze scheidsrechtersdiensten.
  • Leden van de seniorenteams zijn verplicht om enkele keren per seizoen kantinedienst te draaien. Dit wordt teambasis ingedeeld en kan dus onderling afgestemd worden. Deze taak is reeds bij de start van de fusie opgenomen in het vrijwilligersbeleid en nog steeds van kracht.

Vragen suggesties over de invulling van vrijwilligerstaken
Wij kunnen ons voorstellen dat er vragen zijn over de invulling van het vrijwilligersbeleid of dat u goede ideeën heeft over hoe dit vorm gegeven moet worden. Ons bestuurslid Edwin Steinz hoort graag van u. Hij is bereikbaar via [email protected]

Sponsors

Om als vereniging op alle fronten optimaal te presteren, zijn we in grote mate afhankelijk van externe financiële bronnen. vvBergen heeft circa 750 leden en heeft daarmee een groot draagvlak onder de inwoners van Bergen en omstreken.  De vereniging is financieel gezond, wat mede te danken is aan de grote groep sponsors, adverteerders en donateurs. Ook de ‘Vereniging Vrienden van vvBergen’ speelt hierin een grote rol. Dankzij hun financiële extra’s worden bijzondere projecten mogelijk gemaakt. Als u vvBergen financieel een warm hart toedraagt, dan vindt u hier meer informatie.

- Let op het volgende -

Als u zich aanmeldt
gaat u akkoord met de volgende bepalingen:

• u gaat akkoord met de verwerking van uw persoonsgegevens in onze administratie;
  • u gaat akkoord met het feit dat wij deze informatie delen met de KNVB;
  • u gaat akkoord dat foto’s van het team of spelsituaties op de website kunnen worden geplaatst.

Als u uw kind aanmeldt dat jonger is dan 16 jaar, dan gaat u ook akkoord met de volgende bepalingen:

• u bent ouder of voogd of verantwoordelijke voor het door u aangemelde kind;
  • u gaat akkoord met de verwerking van de persoonsgegevens van uw kind in onze administratie.

* = verplicht