vvBergen tekent overeenkomst met Sporthuis Johan Jansen

14 april 2022 9:15

Jelle Nuijens - penningmeester

Op zondag 20 maart, voorafgaand aan de thuiswedstrijden tegen Limmen, is het contract getekend tussen vvBergen en Sporthuis Johan Jansen.

In de Duin & Pedroli lounge werden de handtekeningen gezet onder een overeenkomst voor de komende 4 seizoenen t/m de zomer van 2026. Sporthuis Johan Jansen van eigenaren Marc Niesten en Paul Zeeman uit Heiloo zal in samenwerking met Deventrade uit Deventer onze vereniging voorzien van club-/presentatiekleding en sportmaterialen van de merken Stanno en Hummel en ballen van het merk Derbystar.

De aanwezige personen op de ALV van afgelopen dinsdag hebben al kunnen zien, hoe de nieuwe unieke wedstrijdshirts eruit gaan zien.

Vanaf volgende seizoen komt de nieuwe webshop ook voor alle leden online.

Voor de website van Sporthuis Johan Jansen: klik hier.