Bergen 3 deelt uit

11 maart 2024 16:15

Bergen 3 speelde tegen HSV een niet bepaald hoogstaande wedstrijd. Als verslaggever sla je dan ook automatisch een beetje dicht. De hoogtepunten waren daarom beperkt maar verslaggever Gerard laat zich niet kennen en perste er toch nog een kort verslag uit.

Gratis goals voor HSV wel te verstaan. 1 kans, 2 doelpunten voor HSV.  Slechts een maal kwam HSV voor het doel, wat een goal opleverde. En verder was het achterin vooral erg rustig. Het 3e deed ook eigenlijk niets fout tegen de ingegraven Heiloër bus. De bal werd rustig in de ploeg gehouden wat zo’n 90% balbezit opleverde. En 2x Romain leek voldoende voor de winst. Totdat Sasha bij een, ook al onnodige en kansloos genomen hoekschop, een storing in het hoofd l kreeg en de bal weliswaar sierlijk, maar met de hand wegtikte.  Penalty een rode kaart  een kadootje voor HSV en 2 punten weg geven. Jammer, maar als de komende wedstrijden gespeeld wordt als vandaag blijft winst onvermijdelijk en gaat het uiteindelijk toch om het laatste potje tegen Limmen. Die pot moest sowieso toch al gewonnen worden want het doelsaldo van Limmen is behoorlijk beter.

Kortom niks aan de hand eigenlijk. Volgende keer beter, maar voortaan wel gewoon winnen. Want dit was de gezien de ranglijst op een na sterkste tegenstander. Dus het komt allemaal wel in orde.

Man van de wedstrijd Romain natuurlijk. Gewoon weer twee goals meepikken. Zelf moest ik denken aan Gerd Müller. Die was wat dikker, maar net zo effectief.

Gerard