Bergen JO11-3 onderuit bij HSV

17 maart 2024 9:00

De jongens van Bergen JO11-3 speelden in Heiloo een goede wedstrijd tegen HSV. Het was jammer dat men in de eerste helft nog niet helemaal wakker was. Na de rust ging het wat beter en scoorde men fraaie doelpunten. Deze keer was Dirk aan de beurt om het verslag te schrijven. Ouders en spelers van andere teams worden uitgenodigd om ook zo nu en dan eens een verslag van hun team in te sturen naar [email protected]

Vandaag uit bij titelkandidaat HSV uit Heiloo. Het was een vroeg begin van de dag. Helaas was de coach niet als enige nog niet helemaal wakker. Al rap was het dan ook 1-0 voor de mannen uit Heiloo. Bergen leek zich te herpakken en enkele goed opgezette aanvallen resulteerde telkens weer in een rijpe doelkans. In de afwerking ontbrak het ons aan geluk, steeds weer was er een voet of een paal die een Bergense tegengoal de weg versperde. Heiloo had het geluk wel aan hun zijde en was wel trefzeker. De limonade werd dan ook gedronken bij een 3-0 achterstand.

Het mooiste doelpunt van de match viel na de rust en kwam wel van een Bergense voet. Sam onderschepte de bal op het middenveld en speelde zichzelf mooi vrij. Via een vlotte combinatie bereikte hij Kharim. Als een ware Van Hanegem kromde Kharim de bal hoog in de kruising. Ook na dit hoogtepunt bleef het rommelen in de Bergense gelederen. Vooral bij balverlies bleven de kopjes soms net te lang hangen. Een korte opleving aan het eind van de match resulteerde nog in twee mooie Bergense treffers. Sky en Sammie wisten de eer te redden en bepaalden de eindstand op 5-3 voor Heiloo.