Hoofdveld vvBergen op de schop (filmpje)

4 april 2024 20:15

Zoals iedereen zo langzamerhand wel heeft gezien, wordt op dit moment hard gewerkt om het hoofdveld van vvBergen van een natuurlijke grasmat te voorzien. In 2010 werd het hoofdveld voorzien van kunstgras en na veertien jaar werd het tijd voor vervanging. Er werd gekozen voor natuurlijk gras en dit past in de verduurzamingsplannen die de vereniging op meerdere fronten heeft.

Op ons sportcomplex geven voorzitter Tom Pedroli en wethouder Ernest Briët een toelichting. Dit is op film vastgelegd. Het filmpje is HIER te bekijken.

De bedoeling is dat het veld op 3 juli in gebruik wordt genomen in een wedstrijd tussen Bergen 1 en Jong AZ.