Af- en aanmelden nieuwe seizoen 2024/2025

8 april 2024 12:45

Het voetbalseizoen 2023/2024 nadert alweer het einde. De voorbereidingen op het nieuwe seizoen zijn alweer in volle gang. Voor het nieuwe seizoen zijn er alweer volop plannen zoals de renovatie van ons hoofdveld (inmiddels begonnen), plannen voor het opknappen van de tribune en nog wat verduurzamelingsacties. Hieronder een aantal zaken waarvoor we de aandacht van onze leden vragen.

Het bestuur van vvBergen wil samen met vele vrijwilligers ook het komende seizoen haar leden weer volop ondersteunen bij het uitoefenen van hun hobby. Om dit op een goede manier te kunnen doen, willen wij graag voor 15 mei 2024 een goed inzicht in ons ledenbestand voor het nieuwe seizoen hebben. Dit is onder andere nodig voor:

• Het inschrijven van het juiste aantal teams voor het nieuwe seizoen.
  • Het aanstellen van trainers voor de diverse leeftijdsgroepen.
  • Het inplannen van trainingsruimte voor het nieuwe seizoen.
  • Het signaleren van knelpunten bij bepaalde leeftijdsgroepen en het tijdig hierop inspelen.
  • Het (indien nodig) bestellen van kleding en materialen

Opzeggen lidmaatschap
Huidige leden die willen stoppen met voetballen (zowel zaal als veld) dienen voor 15 mei 2024 hun lidmaatschap schriftelijk op te zeggen bij de ledenadministratie (en dus niet via jeugdleiders, trainers etc.) Ook diegenen die over willen stappen naar een andere vereniging, dienen voor 15 mei 2024 op te zeggen. Opzeggen kan via het digitale afmeldingsformulier.

Leden die gewoon willen blijven voetballen, hoeven geen nadere actie te ondernemen.

Als opzegging niet voor 15 mei 2024 plaats vindt, zal de contributie voor het nieuwe seizoen in rekening worden gebracht. Iedereen die opzegt, ontvangt een bevestiging per e-mail. Als deze bevestiging binnen drie dagen na opzegging niet is ontvangen, wordt verzocht aan de bel te trekken bij de ledenadministratie.

Aanmelden nieuwe leden
Aanmelden van nieuwe leden kan via het digitale aanmeldingsformulier op de website. Nieuwe aanmelders krijgen hiervan een bevestiging en hun gegevens worden direct doorgestuurd naar de Technisch coördinator zodat er bij de indeling van de teams rekening mee gehouden kan worden.

Nieuwe vrienden- of vriendinnenteams (zowel veld als zaal) zijn ook nog steeds welkom. Als er iets op stapel staat, meld dit even bij de [email protected] zodat we eventuele vragen kunnen beantwoorden en ondersteuning kunnen bieden.

Overschrijven van of naar vvBergen
Leden die in de afgelopen 3 seizoenen speelgerechtigd waren bij een andere vereniging en die bij vvBergen willen komen voetballen, moeten overgeschreven worden. Hiervoor zijn de volgende stappen nodig:

• Zorg ervoor dat je bent afgemeld bij de oude vereniging en zorg ervoor dat er geen betalingsachterstand (contributie, boetes etc) is bij de oude vereniging.
  • Meld je via het digitale aanmeldingsformulier aan bij vvBergen en zorg ervoor dat alle gegevens juist worden ingevuld. De ledenadministratie van vvBergen zet de overschrijving in gang en zorgt voor de verdere afwikkeling.

Leden van vvBergen die bij een andere vereniging willen voetballen, melden zich dus voor 15 mei 2024 af bij vvBergen en melden zich aan bij de nieuwe club. Voor overschrijvingen zijn dus geen papieren formulieren meer nodig. Wel geldt een uiterste datum van 15 juni 2024.

Controleer en wijziging adres, telefoonnummer en actualiseer pasfoto
Wijzigingen van contactgegevens kunnen worden doorgegeven via de voetbal.nl app. Deze moet dan wel even worden gedownload. Als dit niet lukt, kan het ook door een mailtje met de gewijzigde contactgegevens te sturen naar [email protected]. E-mailwijzigingen kunnen uitsluitend worden doorgegeven via [email protected]

In de voetbal.nl app kan ook gecontroleerd worden of de in de ledenadministratie geregistreerde gegevens nog kloppen. Ook kunnen pasfoto’s na het seizoen worden vernieuwd.

Contributiebedragen seizoen 2024/2025
Het bestuur van vvBergen heeft na goedkeuring tijdens de Algemene Ledenvergadering in november 2023 de contributie voor de diverse leeftijdsgroepen verhoogd. Na enkele jaren geen verhoging te hebben doorgevoerd, zijn kostenverhogingen en wat flinke investeringen de reden voor deze verhoging.

De contributies zullen voor het nieuwe seizoen weer door onze partner NIKKI worden geïnd. De leden en ouders van Jeugdleden ontvangen van NIKKI hierover bericht. Gespreide betaling is ook komend seizoen mogelijk.

Ook nog even aandacht voor de volgende zaken:

• Heeft u ideeën die de vereniging kunnen versterken, neem dan contact op met de voorzitter Tom Pedroli per e-mail [email protected]
  • Heeft u tips over mogelijke sponsors of wilt u zelf bijvoorbeeld een reclamebord op hoofdveld of hoofdveld jeugd, neem dan contact op met onze sponsorcommissie via [email protected]
  • Nieuwe (vrienden)teams blijven welkom. Op zowel de zaterdagen als op de zondagen is nog volop ruimte om te voetballen. Info via [email protected]
  • Ook nieuwe zaalvoetbalteams blijven welkom. Neem voor zaalvoetbalzaken even contact op via [email protected]
  • Vrijwilligers op vele fronten blijven welkom. Informatie via Edwin Steinz via [email protected]
  • Vragen en opmerkingen over de teamsamenstellingen van de jeugdteams lopen via de Technisch Jeugdcoördinator Han Visscher via mail [email protected]

Mochten er nog andere vragen zijn, verneem ik het graag en zet ze door naar de betreffende persoon.

Met groet,

Ledenadministratie vvBergen