Jimi Spruit (vvBergen JO7-1) op bezoek bij Kenneth Taylor (Ajax)

19 april 2024 13:45

Jimi Spruit (7) voetbalt dit seizoen bij vvBergen JO7-1 en dit gaat heel goed. Met zijn teamgenoten hebben ze veel lol en ze mogen twee wedstrijden op een ochtend spelen (aan het begin van het seizoen zelfs drie wedstrijden op een ochtend). Naast dat Jimi zelf voetbalt, is hij ook een grote fan van Ajax. Jimi is dan ook lid van de Ajax Kids Club. Jimi volgt Ajax op de voet en hij kent (bijna) alle spelers en dat is in deze roerige tijd een hele kunst met al die moeilijke namen.

Naast Jimi is ook zijn familie grote fan van Ajax en er brak dan ook een groot gejuich los (en dat gebeurde niet veel bij Ajax dit seizoen) toen men hoorde dat Jimi een interview met Kenneth Taylor, een van de beste spelers van Ajax, had gewonnen.

Jimi heeft met Kenneth gevoetbald, handtekeningen opgehaald en veel vragen mogen stellen en natuurlijk zorgde Kenneth ervoor dat Jimi ook de superspits Brian Brobbey nog even te spreken kreeg.

Jimi_en_Kenneth.jpg

Alle belevenissen van Jimi en Kenneth zijn HIER te lezen.

Voor Jimi was het bezoek aan Kenneth onvergetelijk en het zal weer een hele klus voor Jimi zijn om zich op de wedstrijden van Bergen JO7-1 te richten. Gelukkig heeft hij van Kenneth nog enkele goede tips gekregen waar ook zijn team wat aan heeft.

Jimi heeft Kenneth natuurlijk hartelijk bedankt en had zelfs nog een cadeautje voor hem mee (PS).