Competitie indelingen en programma's op Voetbal.nl app

13 augustus 2022 11:30

Vele leden van vvBergen hebben hem al op hun telefoon geïnstalleerd, maar sommige leden hebben hem nog niet op hun telefoon staan. De voetbal.nl app is voor de voetballers die in de KNVB-competities uitkomen zeker aan te raden. Deze app biedt de mogelijkheid om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen van je favoriete team. De indelingen en programma's voor de teams die uitkomen in de B-categorie zijn door de KNVB bekend gemaakt en zijn via de voetbal.nl app te raadplegen.

In de app staan de voetbalprogramma's, de uitslagen en standen (uitslagen en standen van teams onder de 11 jaar worden niet gepubliceerd). Ook eventuele programmawijzigingen van je team worden kenbaar gemaakt.

Via de app is het ook mogelijk je contactgegevens (adres en telefoonnummer) te raadplegen en eventueel aan te passen. Ook het actualiseren van de pasfoto is mogelijk en voor sommige leden zeker noodzakelijk (het zelf aanpassen van de pasfoto kan tot 1 november van dit jaar).

Ook is het mogelijk het privacyniveau aan te passen. Bij inschrijving als lid van vvBergen wordt alles op afgeschermd gezet, maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je privacyniveau aan te passen naar beperkt (zonder pasfoto)  of normaal (met pasfoto). Bij de teams in de app zie je dus spelers die alles hebben afgeschermd of gekozen hebben voor beperkte of volledige zichtbaarheid. Degenen die een bepaald team als favoriet hebben ingevoerd, hebben de mogelijkheid om spelers die beperkt of normaal zichtbaar zijn als 'man of the match' te kiezen.

Het is ook mogelijk pushberichten te krijgen van je favoriete teams zodat je attent gemaakt wordt op bijvoorbeeld programmawijzigingen.

Voor de app wordt gebruik gemaakt van het bij de vvBergen vastgelegde e-mailadres. Als je e-mailadres niet meer klopt, stuur dan een mail naar [email protected] en het wordt aangepast.

De app is te downloaden in de app store (iPhone of iPad) of google play store (Androidtoestel).

Voor vragen kan HIER gekeken worden of er mogelijk een oplossing beschikbaar is.

Nu het nieuwe voetbalseizoen weer is begonnen, wordt aangeraden even te kijken of de favoriete teams misschien aangepast moeten worden (jeugdleden schuiven door naar oudere leeftijdsgroepen).

voetbal.nl_app.png