De comeback van de JO11-4 tegen Grasshoppers

Grasshoppers JO11-3

10 februari 2018 9:00

Dit keer zijn we in Hoogwoud waar we het moeten opnemen tegen de Grasshoppers JO-11 3. Het belooft een spannende wedstrijd te worden als de teams de wedstrijd beiden sterk openen.

Er wordt goed overgespeeld en het is ook een mooi wispelturig spel. vvBergen opent de doelpuntenreeks met een net over het lijntje goal via de paal van Senne. Daarop volgt een spannend wedstrijdgedeelte met veel kansen van beide partijen. Alleen aan het eind van de eerste helft verslapt vvBergen waardoor er snel twee tegengoals volgen. Van de 0-1 is in weinig tijd een 2-1 gemaakt.

RUST

Na de rust komt vvBergen er weer fel in! Met mooie kansen en sterke acties. Vaak werkte een uitstekende samenwerking van de heer K. Bakker en de dame F. Belt voor veel kansen. Zoals: Floor kapt de bal en draait zich om speelt de bal een stukje opzij en de heer Kiet weet dan een mooie voorzet op te zetten. Het gekke is dat vvBergen met dezelfde 3-3 opstelling speelt als een voorafgaande wedstrijd waarin ze keihard verloren. (lees hier meer over in mijn verslag onder de naam: ook 3-3 opstelling kon Bergen niet redden).

En nu! Een van de mooiste vijf minuten die dit team ooit gespeeld heeft! Veel prachtige passes en afgerond door een mooi schot op doel dat jammerlijk werd gehouden door de keeper van Grasshoppers. Maar dan toch de 2-2 van Roemer!!! Feest voor vvBergen! En zo eindigt een mooie wedstrijd.

Groetjes,
Floor Belt