Bergen JO17-1 op jacht naar titel

Hoofdklasse A

23 november 2019 14:30

N. (Nico) Wijte

Bergen JO17-1 deed afgelopen zaterdag goede zaken door in een rechtstreeks duel HSV JO17-1 met 3-1 te kloppen. De ploeg onder leiding van de coaches Lars de Zwart en Twan Schouten wist na een 1-1 ruststand de wedstrijd na de pauze naar zich toe te trekken. Door dit resultaat staat men er in de race om de titel zeer goed voor en kan men aanstaande zaterdag in Julianadorp tegen JVC de titel in de Hoofdklasse binnen halen wat een unicum zal betekenen.

Bergen kwam in de eerste helft door een doelpunt van Rowdy de Vet op voorsprong. Hierna maakte HSV na een mooie aanval gelijk. De 1-1 was ook de ruststand.

Ook in de tweede helft was de wedstrijd redelijk in evenwicht al kreeg Bergen wel de beste kansen. Een intikkertje van invaller Raoul Hulshoff en een goal van Dani Oerip na een fraaie assist van Finn van den Beld betekende de 3-1 waarmee de wedstrijd gespeeld was.

Zaterdag 30 november wordt een belangrijke dag als men om 14.30 uur aftrapt tegen JVC in Julianadorp. Allemaal hopelijk uitgeslapen aan de aftrap en een groot legioen aan supporters mee die de ploeg willen ondersteunen (PS)

Van HSV ontvingen we ook een verslag van de wedstrijd dat HIER te lezen is.
Voor diegenen die via Faceboek de beelden van de wedstrijd nog eens willen bekijken, kan dat HIER.