The A-team dendert door.

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 1e klasse 03

25 maart 2017 10:00

Nick Dekker

Na de goede oefenwedstrijd gisteravond mochten de mannen van vv Bergen het vandaag opnemen tegen de mannen van "Door Training Sterk" DTS jo11-1.

Vandaag gelukkig een keer op het grasveld spelen. Omdat de jongens drie keer per week kunnen trainen op kunstgras, zijn we (eerlijk is eerlijk) een beetje verwend aan een strak voetballaken. Maar niet bij alle verenigingen is dit het geval, dus prima om ook hier op te spelen.
Het was in het begin van de wedstrijd ietwat rommelig en gemakzuchtig. Als je op gras de bal niet hard inspeelt, kan het zomaar gebeuren dat de bal onderschept wordt, aldus geschiedde. Binnen een paar minuten stond de 0-1 op het scorebord. Dat leek het moment om ons eigen spel te gaan spelen. In de eerste helft liep de score snel uit naar 4-1.
In de tweede helft bijna het zelfde spelbeeld. Een sterker vvBergen die domineerde en zo af en toe een kans door een opportunistische bal van DTS die naar voren werd geschoten.
De score liep uit naar 7-1.
Noemenswaardig : de FANTASTISCHE duik van Sky door de lucht om de bal ternauwernood te redden. Als je er niet bij was, heb je wat gemist!
Verder weer genoten van de gretigheid van alle spelers. Niemand loopt de kantjes ervan af en iedereen gunt elkaar het leuke spel!
A.s. woensdag gaan we weer op pad voor een wedstrijd. Nu voor de beker tegen Hollandia T.

Sportieve groet,
Marcel

Bekijk deze video op YouTube: