Jo11-1 beleeft een mooie voetbaldag op zaterdag 20 mei.

DTS JO11-1

V.V. Bergen JO11-1

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 1e klasse 03

20 mei 2017 9:00

Zaterdag 20 mei stond in het teken van voetbal. Veel voetbal.

Om 0900 uur mochten de mannen van de jo11-1 weer de wei in om te spelen voor de competitie tegen DTS.

Het werd een moeizame wedstrijd, die uiteindelijk een paar minuten voor tijd in het voordeel van vvBergen  goed uitpakte. 2-3 winst.

Na deze wedstrijd met gepaste spoed naar Alcmaria Victrix om deel te nemen aan het toernooi.

We waren ingedeeld in de Hoofdklasse poule. Dus genoeg weerstand voor ons team, zoals bekend voetballend in de eerste klasse.

En weerstand kregen we.

Maar wat we vaker zien is dat we op dit soort momenten nog meer energie kunnen leveren.

De eerste wedstrijd tegen Alcmaria Victrix werd met 2-0 gewonnen. Een prettig begin.

Daarna werd ook het team Hercules uit Zaandam verschalkt. 3-1 winst en een paar blauwe plekken. Maar dat mocht de pret niet drukken. In de laatste wedstrijd tegen een Amsterdams team werden we nog op de proef gesteld, maar ook deze wedstrijd werd winnend afgesloten.

Hiermee werd een knappe prestatie geleverd en alle inzet werd beloond met de eerste prijs! Kampioen toernooi hoofdklasse.

Voor een impressie: zie de foto's!

Sportieve groet,

Marcel Boerrigter