Najaarsdip bij vvBergen JO15-1?

ZAP JO15-1

Onder 15, JO15-1, 1e klasse 01

4 november 2017 12:30

L. Metselaar

De start van Bergen JO15-1 zag er veelbelovend uit. Met overwinningen op Blokkers (5-0), VIOS (0-6) en Kolping boys (0-1) had men de wind aardig in de zeilen. Met geen enkele goal tegen in de eerste drie wedstrijden liep het allemaal erg lekker bij de ploeg van de coaches Tim en Rob. Tegen het nieuw toegevoegde team van EVC leed men een wat ongelukkige nederlaag en hierna had men een erg slechte wedstrijd tegen LSVV die men met 2-4 verloor. Tegen SVW pakte men in een leuke avondwedstrijd door een 3-3 gelijkspel weer een puntje.

Tegen ZAP JO15-1 uit Breezand was men zeker niet minder en men kreeg zeker kansen om tot scoren te komen. Ook ZAP had wat mogelijkheden maar de wedstrijd was zeker gelijkwaardig. Het leek er lang op dat de wedstrijd in een doelpuntloos gelijkspel zou eindigen maar in de slotfase sloegen de gasten toch nog toe. Bergen probeerde hierna nog wel om de gelijkmaker te forceren maar dit mocht helaas niet meer lukken waardoor de punten mee naar Breezand gingen.

Het lijkt er sterk op dat de jongens van Bergen te maken hebben met een najaarsdipje. Men is nog geen wedstrijd weggespeeld maar men heeft nu al een aantal gelijkwaardige wedstrijden waarbij men steeds aan de verkeerde kant van de score blijft Gelukkig ligt de boerenkool met worst alweer in de schappen van de supermarkt waardoor men voor de komende wedstrijden weer mogelijkheden genoeg heeft om het nodige krachtvoer naar binnen te werken en zichzelf te herpakken. Het vertrouwen is gelukkig nog volop aanwezig (PS)