‘’Geluk is met de domme, pech met de slimme’’

Vrone JO11-3

Onder 11, JO11-4, 5e klasse 07

28 oktober 2017 11:15

Beide partijen beginnen sterk aan de wedstrijd. Veel druk wordt er gezet. En dan scoort Vrone de 0-1. Balen. Bergen komt terug maar met te veel pech. Te veel! Geen goal! vvBergen heeft de wind tegen. En dan vliegen er goals binnen tegen Bergen. Maar de club komt niet terug. Pech, pech en nog eens pech!

RUST

De verdediging en zeker Kiet Bakker schieten uitstekende ballen naar voren en ondersteunen de aanvallers uit volle macht. En de bal wou het doel een keertje in! Feest onder de vvBergen maar toch blijven er nog tegengoals komen.

Floor Belt, speler in de JO-11 4 van vvBergen.

P.S.: er was een jongen van Vrone die na afloop geen handje gaf. Jammer…..