Bergen JO11-3 in spectakelstuk langs AFC'34 JO11-4 (foto's)

AFC 34 JO11-4

30 maart 2019 10:30

De jongens van Bergen JO11-3 hebben in een spannende en sportieve wedstrijd met 5-6 gewonnen van AFC'34 JO11-4. De teams waren duidelijk aan elkaar gewaagd waardoor het voor het publiek op de zaterdagochtend aangenaam verpozen was. Zowel AFC als Bergen deden er alles aan om snel het doel te vinden waardoor de keepers het erg druk hadden. We zagen prachtige acties en het was wel duidelijk dat beide teams tijdens de trainingen veel leren. Soms vraag je je weleens af waar die jonge voetballertjes al die energie vandaan halen want enkele waren eigenlijk iets te laar naar bed gegaan. Toen de kruitdampen aan de Robonsbosweg waren opgetrokken kon de prima ffluitende scheidsrechter melden dat de wedstrijd in 5-6 was geeindigd. Sommige ouders hadden doordat men ook nog andere zaken te bespreken had, de stand een beetje uit het oog verloren, maar de fanatieke papa's wisten precies wat de eindstand was.

Huisfotograaf Arnold Goossen van AFC had door de spanning misschien wat trillende vingers, maar desondanks maakte hij toch een mooie serie foto's. Onderstaand een aantal van deze foto's. De hele serie is HIER te bekijken.