vvBergen JO12-4 - Kolping boys JO12-5 1-4

Kolping Boys JO12-5

11 mei 2019 9:00

Jaap Jan Leijen

Vandaag moet de tegenstander, die met 1 punt achter ons zit, op het thuisfront bestreden worden. Roemer en Luc zijn afwezig.  Deze wedstrijd is invaller Roxy van de partij.

De wedstrijd begint en vrijwel gelijk door een noodlottig ongelukje van Kiet komt Bergen 0-1 achter te staan. Daarop volgt een spannende helft die maar net goed gaat. Beide teams spelen met vier  aanvallers en drie verdedigers. Coach Paul zet Floor in de achterhoede maar dan zijn er weer twee  aanvallers!

Aangezien Kolping zo blijft spelen wordt het moeilijk voor beide teams en verloopt de helft moeizaam. De enkele keren dat Kolping een doelpoging heeft zijn echter onvoldoende voor de skills van Roxy als keepers.

Met een paar fraaie reddingen blijft het 0-1. En op het eind van de eerste helft scoort Senne! Het komt er eindelijk toch van en na een moeizame helft gaan we de rust in.

Rust

Na de rust komt vvBergen niet echt van start terwijl Kolping dat wel doet. Kolping vuurt verschillende schoten op Bergen af en slechts met grote moeite van alle spelers wordt voorkomen dat Kolping meer scoort. Eigenlijk missen we Luc en Roemer wel, want het is nu een test van het uithoudingsvermogen geworden.

Helaas aan alles komt een eind en nu wel een heel ruw eind: twee perfecte in het hoekje geplaatste schoten. Het staat al snel: 1-3. Maar het wordt nog slechter. Voor het einde een snoeiharde kopbal en dat maakt deze wedstrijd gauw gestreden 1-4.

Floor Belt