Bergen JO12-4 ondanks goede wedstrijd geklopt door Koedijk

Koedijk JO12-4

16 februari 2019 10:15

Afgezien van het feit dat we vroeg ons bed uit moesten, kon vvBergen haar geluk niet op: een uitwedstrijd die lekker dichtbij is! Koedijk is tenminste dichterbij dan de vorige clubs waar we moesten spelen. Txetxu was afwezig.

Eenmaal aangekomen en warmgelopen begint de wedstrijd. vvBergen gaat vol in de aanval en de eerste aanval is een feit, helaas ook dat hij er niet inging. Nu komt Koedijk in de aanval maar echt gevaarlijk wordt het gelukkig niet. vvBergen domineert de wedstrijd  en ook ditmaal wordt het spannend. Er worden twee goals gescoord en Koedijk maakt er daar een van.

De goal van vvBergen komt voort uit een vrije trap (best wel heel erg ver) en Kiet neemt hem. Met zijn kenmerkend snoeihard schot bracht hij het vijandelijke doel in gevaar maar de keeper redde. Vervolgens kwam de bal over de grond op Kiet af en ik zag al: nu wordt het feest! En dat werd het ook. Kiet haalde flink uit en de bal vloog nog harder dan de vorige keer op het doel af. Hij werd nog even geraakt door Mats (De tweede Mats (invalspeler) ) maar het was al gebeurd: GOAL!!!!!!!!!!!!!!! WHOEH! 1-1.

RUST

In de tweede helft domineert Bergen ook, maar minder sterk en helaas slaat Koedijk hard terug. Vele aanvallen, maar ook vele verdedigende acties vliegen over en weer. Iedereen speelt op zijn best en het is een loeispannende wedstrijd. Uiteindelijk trekt Koedijk aan het langste eind: twee tegengoals en de wedstrijd is helaas beslist.

Floor Belt