DTS JO 12-1 tegen vvBergen JO 12-4 uitslag: 0-1

DTS JO12-1

6 april 2019 11:55

Alle leden van het team waren aanwezig op deze ‘’bijnamiddagwedstrijd’’. Als alle spelers er zijn, betekent dat meestal een leuke wedstrijd. Zo nu ook het geval.

Het leek gelijk op te gaan, maar na een kwartier was dat eigenlijk al weer weg: vvBergen maakt de dienst uit in deze wedstrijd. In de gehele wedstrijd heeft DTS maar een gevaarlijk schot gelost. Mede door de goede verdediging die de coach op het sterkst had ingesteld. Mats mag een corner nemen. Hij tikt de bal zodat die goed klaarligt en vervolgens schiet hij hem met effect zo de hoek in!!!!! Goal! 0-1! Yeah!

De tegenstanders hadden een weddenschap met elkaar wie de meeste panna’s in een wedstrijd zou maken. Wij wisten wel wie hem gewonnen zou hebben: Luc!
Luc is in ons team echt de pannakoning. Je denkt dat hij je voorbij wil gaan via de zijkanten maar nee, hij punt hem tussen je benen door! Als je mij dus met gesloten benen op Luc af ziet komen dan weet je nu waarom!

De rest van de wedstrijd verliep vloeiend maar saai voor mij (Ik stond de hele wedstrijd op keep)! DTS kwam niet aan aanvallen toe, hun verdediging moest worden opgeschroefd tot het maximale level en toch hadden we nog kansen!

DTS had een laatste aanval die ze via de zijkant hoog en schuin in het doel probeerde te krijgen. Maar ik hield hem. En daarmee is ook alles gezegd. Het fluitsignaal klonk en de eindstand was 0-1 (GEWONNEN!!!).

We staan nu op de vierde plaats!!!!! JAHOE!!!!!

Floor Belt