Recept voor een goede wedstrijd. (2-3!!!!!!!!!)

ST Schagen/SRC JO12-4

30 maart 2019 10:15

Benodigdheden:

1. Een team met spelers
  2. Twee goede invalspelers: Niet TE sterk, maar ook niet te slap eigenlijk dus goede spelers. (Perfecte spelers zijn Julia en Roxy te halen bij de invalspelerswinkel).
  3. Een goede spirit
  4. Tegenstanders die in de Jankeestechniek trappen.
  5. Een lekker zonnetje.
  6. Een bal.

Voorbereiding:

Stuur het team naar training waar je ze goed laat trainen. Pas op dat je ze niet blesseert. Trek het team een vvBergen voetbalshirt aan dat is te halen in de winkel. Maak een goed plan voor de wedstrijd en stuur het zonnetje het veld op.

Bereiding:

Gooi de spirit in de wedstrijd. Zet de spelers en invalspelers op positie en zorg ervoor dat de bal in het veld komt. Gooi wat passie, wat overwinningsdrang en wat inspanning in de wedstrijd en zorg voor een spannende wedstrijd met veel kansen.

Vervolgens pas je de Jankeestechniek toe en dat wordt een doelpunt. 0-1.

Gooi vervolgens wat verwarring erin en laat het 1-1 worden zodat de wedstrijd nog lekker actief blijft. Dan laat je de bal bij een van de spelers vallen (het recept werk extra goed als je het bij Txetxu doet) en het wordt 1-2.

De smaakmakers van vvBergen JO12-4 met 6e van links meesterkok Floor

Als de wedstrijd te slap wordt, gooi je er nog wat verwarring bij en het wordt 2-2 dan behoudt het zijn spanning. Laat de wedstrijd even garen. Zorg er voor dat de bal bij een speler komt (voor de ultieme uitwerking Roxy gebruiken) en vervolgens gooi je er nog wat lulligheid bij en de bal gaat met een slakkengangetje onder de keeper door en het staat 3-2.

Gooi vervolgens nog wat verdedigingskracht erbij en wat boosheid bij de tegenstander en het wordt 3-2.

Nu is je recept klaar. Smul maar van een heerlijke wedstrijd.

Recept is bedacht door: Floor Belt.