Stormachtige overwinning MO13-1

Berkhout MO13-1

V.V. Bergen MO13-1

4 mei 2019 11:00

Berkhout, zaterdag 4 mei, 11:00 uur, Berkhout MO13-1 tegen Bergen MO13-1. Plaatselijke storm, zon, hagel. Fien, Olivia en Doris waren afwezig en Saar en Annabel uit MO13-2 versterkten het team.
De eerste helft hadden de Bergen MO13-1 meiden zware wind tegen, het was een moeizame strijd met veel kansen die niet benut werden, mede door de wind. Tegen de rust aan was er ook nog hagel. 0-0 ruststand.

Na de rust ging het een stuk beter. Bergen had de wind mee, en het liet even op zich wachten maar daar was dan het eerste doelpunt van Lauren, door een schot vanaf 16 meter lijn: 1-0.  Het begon enorm en pijnlijk te hagelen en de scheidsrechter legde de wedstrijd even stil om te schuilen. Na deze korte pauze volgden nog wat kansen van o.a. Pien, Saar en Eef.  Lauren scoorde vervolgens het 2e doelpunt voor Bergen, 2-0, en vlak voor het eindsignaal wist Milou met een afstandsschot nog een mooie 3-0 maken.  Einde wedstrijd. Prima, weer een overwinning.

Nog steeds gaan de meiden aan kop in de competitie, alhoewel de strijd nog steeds niet gestreden is want concurrent Kwiek zit ze nog steeds nauw op de hielen.  Maar deze overwinning draagt wel weer lekker bij aan het pad naar de felbegeerde schaal aan het einde van het seizoen.  Ga zo door meiden!