Bergen JO19-1 in slotfase onderuit bij Vrone

Vrone JO19-1

25 januari 2020 14:30

Na een prima trainingsweek o.l.v. Huub was het geloof in een goede afloop van deze week tegen Vrone hoopgevend. De supporters waren weer in grote getale aanwezig om de mannen aan te moedigen.

In de eerste helft was het Bergen die goed combinerend probeerde om dicht bij het doel van Vrone gevaar te stichten. Helaas gebeurde dit te weinig, waardoor de keeper van Vrone een redelijk rustige eerste helft tegemoet kon zien. Door het knollenveld was ook de balbehandeling niet echt lekker bij beide ploegen, waardoor veel combinaties in schoonheid strandden.

Na rust kwam Vrone iets beter uit de startblokken en begon een klein offensief, waarbij Keeper Tijn een aantal keren handelend moest optreden. Bergen zette een beetje gas bij om nog wat gevaar te stichten, maar kwam helaas niet verder dan een terecht afgekeurd doelpunt door buitenspel.

De wedstrijd leek op een rimpelloos gelijkspel uit te draaien, totdat Vrone een penalty kreeg toegekend,. Gelukkig werd die gestopt door Tijn Duin. In de laatste seconde van de wedstrijd was het dan toch nog Vrone die via een prima counteraanval de 1-0 nog over de streep trok.

Helaas mannen, het mocht niet zo zijn vandaag. Neem de positieve kanten mee naar volgende week en dan gaan er zeker punten gepakt worden in de 1e klasse.

Blijf er in vertrouwen en blijf hard trainen!!

Frank Duin