Bergen JO19-1 onderuit in Castricum

Castricum FC JO19-1

18 januari 2020 12:00

De trouwe supporters van Bergen JO19-1 waren wederom op komen dagen om de mannen van JO19-1 aan te moedigen. De eerste competitiewedstrijd na de winterstop werd er 1 om snel te vergeten. Er was wel geloof in een goede afloop aangezien in het voorseizoen al werd gewonnen van deze ploeg met 1-3. Met hard werken zou het wel goed komen,maar helaas dacht het slimme Castricum hier anders over.

Het begin was voor Bergen,dat combinerend van achteruit de middenvelders wel vond ,maar uiteindelijk bloedde de aanval wederom dood bij de aanvallers. Het grote probleem dit seizoen bij de mannen. De hele wedstrijd kwamen de doelpogingen maar niet van de koude grond. De keeper van Castricum kon de weinige aanvallen die kwamen ,prima onschadelijk maken. Castricum counterde een paar keer prima ,wat resulteerde in een achterstand voor Bergen van 2-0 met de rust.

Na Rust een zelfde beeld met een agressiever Bergen,maar met een slimmer voetballend Castricum wat resulteerde in nog 2 goals. Eindstrand 4-0.

Volgende keer beter mannen!